Windows phone 7 - Padişah Tuğraları

Şüphe yok ki artık dönem mobil dönemi. Bu nedenle mobil programlama giderek önem kazanacak diye düşünerek; ben de windows phone 7 platformuna ufak bir uygulama yazayım diyerek Padişah Tuğraları programını yazdım. Aşağıda ki linkten windows marketplace sayfasına giderek uygulamayı indirebilirsiniz.

Uygulama içeriği tamamen Türkçedir.
Osmanlı padişahlarına ait tuğraların görselleriyle birlikte padişahların da birer görseli ve kısaca biyografileri uygulama içeriğini oluşturmaktadır.
Programın ileride ki versiyonlarına katkı sağlamak için düşüncelerinizi paylaşmanız ve güle güle kullanmanız dileğiyle.





5 yorum:

  1. İyi günler,
    Windows Phone için uygulama geliştirmek istiyorum ben de. BU konuda yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. bu konuda internette epeyce ingilizce ve yeni yeni sınırlı türkçe kaynak bulunmaktadır. phone 7 için uygulama geliştirmek için c# yada visual basic dilini bilmek şarttır. öncelikle programlamanın mantığını öğrenmelisiniz daha sonra bu dillerden birini öğrenerek phone 7 programlamaya başlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. C# dilini biliyorum programcılık tecrübem de fakat telefon için uygulama geliştirme konusunda tecrübesizim.İngilizce de biraz yetersiz olduğu için, bilen birilerinden yardım almayı düşündüm.

    YanıtlaSil
  4. bu konuda bende yeni başladım sayılır. eğer altyapın varsa zaten biraz uğraşarak yapabilirsin. telefon bilgisayar ayrımı artık yok çünkü microsoft silverlight teknolojisini hem phone hem masaüstü için birleştirmiş durumda. visual studio ortamında çalışmışlığın varsa zaten çabuk kavrayacaksın. başarılar.

    YanıtlaSil
  5. tamam, teşekkür ederim.
    kolay gelsin.

    YanıtlaSil